آلیاژ المنت میله ای یا شاخه ای

آلیاژ المنت میله ای

المنت میله ای، هیتر لوله ای یا المنت شاخه ای یکی از انواع المنت‌های برقی است که برای تولید گرما به کار می‌روند.آلیاژ المنت‌ میله ای از دی‌اکسید سیلیسیوم ساخته شده‌اند و دارای خواص حرارتی و مکانیکی مناسبی هستند. این المنت‌ها در رنج حرارتی بالا (۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ درجه سانتیگراد) قابل استفاده هستند و مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون و سایش دارند. این المنت‌ها در صنایع مختلفی مانند فولادسازی، شیشه‌سازی، کاشی‌سازی، سرامیک‌سازی و غیره کاربرد دارند. هدف از این مقاله بررسی اصول عملکرد، طراحی، ساخت و کاربردهای المنت میله‌ای است.

دی اکسید سیلیسیوم چیست؟

دی اکسید سیلیسیوم یا سیلیس یک ترکیب شیمیایی است که از دو عنصر سیلیسیم و اکسیژن تشکیل شده است. فرمول شیمیایی آن SiOاست. این ماده در طبیعت به صورت پودر یا کریستال های شفاف یافت می شود و فراوان ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است دی اکسید سیلیسیوم کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد، مانند شیشه سازی، سرامیک سازی، تولید سیمان، ریخته گری، الکترونیک، پلاستیک، رنگ و پوشش و غیره، دی اکسید سیلیسیوم همچنین در بدن انسان وجود دارد و برای سلامت پوست، مو، ناخن، استخوان و مفاصل مفید است.

تصویر دی اکسید سیلیسیوم 

SiO

آلیاژ المنت میله ای
المنت شاخه ای نوعی المنت است که تولید گرما میکند و در ابزار و دستگاه های زیادی کاربرد دارد.گروه صنعتی ما سازنده انواع المنت ازجمله این نوع المنت به صورت تخصصی می باشد.

برای خرید، لطفاً با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. المنت میله‌ای در ابعاد و سایزهای مختلف و توان‌های متفاوت ساخته می‌شود. از اطلاعات موجود در  سایت ( صفحه المنت میله ای ) استفاده کنید تا ابعاد و توان مورد نیاز خود را تعیین کنید.

کاربرد های المنت میله ای:

المنت‌های میله‌ای در صنعت و زندگی شهری کاربردهای متعددی دارند. در زیر به برخی از این کاربردها اشاره می‌کنم:

کاربردهای صنعتی:

  1. گرم کردن مایعات، جامدات و گازها.
  2. استفاده در صنایع پزشکی، اتومبیل سازی، معدن و نفت و گاز، ساخت و ساز، تولید و صنایع شیمیایی.
  3. استفاده در کوره‌های ذوب فولاد و دستگاه‌های اکسترودر.
  4. استفاده در صنایع تولید سرامیک و شیشه.
  5. استفاده در صنایع نفت و شیمیایی.

اربردهای شهری:

  1. استفاده در لباسشویی و ظرفشویی.
  2. استفاده در سماور و توستر.
  3. استفاده در دستگاه‌های جوجه‌کشی.
  4. استفاده در لوازم خانگی.
  5. استفاده در صنایع تهویه مطبوع.

دستگاه‌هایی که از المنت‌های میله‌ای استفاده می‌کنند:

  1. هیترهای برقی (بخاری)، خشک کننده های مو (سشوار)، سماور برقی.
  2. هویه ها، دوش های حمام، آبگرمکن ها.
  3. اجاق گاز، کوره، رادیاتور.
  4. توستر ها، سرخ کن ها، خشک کننده های لباس.
  5. انواع اتو مو و لباس میز بخار، دستگاه اسپرسو.
  6. سونا و پاک کننده بخار، بخاری های لوله ای.
  7. پمپ های پخش روغن، بخاری های مایع غوطه ور.
  8. گرمایش گاز.

مهم ترین نکته‌ در خرید المنت موضوع کیفیت است و این نوع المنت‌ها در مجموعه ترموتک هیتر با کیفیت بالا تولید و قیمت آن نسبت به نوع میله متفاوت است پس قیمت را از قبل نمی‌توان مشخص کرد و لازم است تا ابتدا نوع المنت میله‌ای مدنظر خود را مشخص کنید تا برآورد قیمت در کارگاه هیتر هدف انجام شود. سازندگان المنت حرارتی ترموتک هیتر تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا سفارش مشتریان عزیز را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت ارائه دهد. شما می‌توانید سفارشات خرید المنت میله‌ای خود را از طریق شماره تماس ثابت (33915045 – 021) یا از طریق واتساپ به شماره تماس (09197567881) ثبت کنید.

تصویری از المنت میله ای

انواع المنت

Previous slide
Next slide

2 دیدگاه دربارهٔ «آلیاژ المنت میله ای»

دیدگاهتان را بنویسید

پیمایش به بالا